när jag blir lite större ska jag köpa mig en riktig guldfisk

Jag kan inte sova. För att jag låg och tänkte så här att klockan är över tolv så nu måste jag uppdatera så att ingen missar att kolla mig. Varför tappar jag läsare över helgen? För att hälften av mina läsare är bloggveteraner som klickar in på min blogg för att de får betalt för det? Eller för att folk känner sig tvingade att läsa för att de är mina vänner och tänker att på helgen borde de väl ändå kunna ta ledigt? Nä, det sista var ett skämt. Det finns inte ens chans i världen. Skulle gissa att ni helt enkelt är för bakfulla. Skärp er.

Kommentarer
Postat av: JENNYYYYYYYYYYYYYYYY

har skärpt mig så himla hårt.

2008-10-13 @ 01:21:51
Postat av: gudrun

Kära Nellie, är din blogg trogen föralltid Kram Din Hanna

2008-10-13 @ 16:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0