hudrun ser mig

Jag är på östra ersboda. Där har jag gjort två saker.
1. Ätit nudlar
2. Färgat håret. Tror det råkade bli svart.

Hanna har städat sitt rum. Ändå sedan första gången jag har varit hemma hos Hanna för ett år sedan har det varit så jävla stökigt (förlåt). Det låg saker överallt. Hon hade gjort en liten gång till sängen, som en liten stig, som man fick gå på för att kunna komma fram och sova. Också städade hon bara. Notera även att Hanna har sagt hundra gånger när jag varit hos henne att hon städar. Fast det låg en massa saker på golvet. Att hon gjorde det liksom succesivt. Också bara råkade hon städa. Sådär. Som över en natt. Typ som i askungen, fast Hanna är ingen askunge.


Här är en skitdålig bild som jag tog på Hannas rum med min mobilkamera medans jag stod på sängen. Det lilla stöket till vänster är mitt. Jag stökade till medvetet för att känna mig lite hemma.


Kommentarer
Postat av: frida

men nellan färgade också mitt hår nyss och tror det råkade bli svart. vi kan ju teama.

2008-10-20 @ 20:43:21
URL: http://www.fridsonsbloggson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0