hej här dansar vi inte

Min mamma kokade ett ägg till mig imorse. Jag vet inte om hon hade tänkt sig att jag skulle äta det som frukost eller som något slags mellanmål. Nu ligger det i min jackficka iallafall. Egentligen tycker jag inte om ägg särskilt mycket men jag tror det var en handling av kärlek så det vore som att jag skulle neka min mammas kärlek om jag inte åt det. 

Om hon visste att jag tänkte så skulle det stå en lammkotlett på bordet imorgon. Det är tur att hon inte vet, för jag får nog inte plats med en lammkotlett i fickan.

Kommentarer
Postat av: fiskarn

jag älskar dig nellie

2008-10-15 @ 17:27:53
Postat av: Marina

Läser fortfarande

2008-10-15 @ 21:16:50
Postat av: Anonym

du suger

2008-10-15 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0