hallå hallå hallå

Hatar när folk inte fattar när det är dags att sluta ringa. Har ingen svarat efter 24 signaler så är det ju antingen ingen hemma, eller så finns det inte någon som faktiskt vill svara. Det är inte obligatoriskt att svara i telefon bara för att man har en. Jag svarar aldrig i hemtelefonen för att det är aldrig någon som vill prata med mig ändå. Så varför ska jag lägga ner tid på att svara åt någon annan då? VARFÖR måste jag svara och säga NEJ andreas är inte inne och NEJ jag vet inte var han är och NEJ jag tänker inte leta efter honom. Varför räcker det inte bara med att ringa fem signaler och sedan ge sig om ingen svarat??? Imorse ringde det från ett anonymt nummer och när jag blev så stressad av telefonsignalen att jag höll på att bryta ihop så svarade jag istället också var det någon som frågade efter Camilla. Nej, det bor ingen Camilla här såvida ingen har bytt mitt namn utan att berätta det för mig. "Men Gun då?"

Inte ens ett förlåt för att jag ringde fel och förlåt för att jag inte har någon koll på vem jag skulle ringa.  Åh vad skönt det hade varit att bara koppla ur telefonen, men då tror ju folk att man är död.

Kommentarer
Postat av: Steph

Men eller hur, hatar när det ringer och ringer, brukar sluta med att jag lyfter på luren och slänger på den. Det är dåligt för då fattar de att det var någon hemma tror jag.

2008-10-02 @ 18:59:15
URL: http://warlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0