de har glömt skriva att man får se mig live i garderoben

Har insett att jag ska slakta en helg åt att vara på hamnis. Jag kryssade i 'dyker upp' på apberget och fick en ful reklambanner på min presentation. När jag såg det kom jag på varför jag slutade fylla i "dyker upp" på  olika aktiviteter. Det är ju så fruktansvärt fult. På fredag ska jag stå i garderoben på hamnmagasinet och vara ful. Kom inte dit. Och om någon tvunget ändå ska så ta inte med några ytterkläder.

Jag offrar min fritid och jobbar gratis för min klass för att jag tror det är en bra handling inför framtiden.  Ifall sammahållningen i våran klass utvecklas och blir tyrannisk med förväntningar att man ska göra vad som helst för sin klass (exempelvis sälja sin kropp eller sin värdighet genom att behöva sälja typ sockar eller JULTIDNINGAR)  så kommer ingen kunna tvinga mig i första hand. Tror jag.  Eller hoppas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

..idiot

2008-10-15 @ 14:18:37
Postat av: ursäkta

kan du sluta kommentera anonymt jag tror ju att jag har fått en riktig hater och att min blogg blivit fulländad menuheuhueu

2008-10-15 @ 14:27:15
Postat av: Marina

Haha nej har du fått en hater

2008-10-15 @ 21:17:46
Postat av: Nellie

Ja, men det är ju inte roligt eftersom att jag vet vem det är. Det är ju bara coolt med riktiga anonyma haters.

2008-10-16 @ 09:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0