clarityn tror jag det heter

Jag tror jag har blivit allergisk mot allting. Det känns inte bra att jag själv har blivit en sån där som inte kan äta det och det och inte göra det och det för att jag är ALLERGISK. Sådana skrattar man ju åt. De är ju lama. Jag har blivit en lamer. Ett tag tänkte jag uppfinna ett botemedel mot allergi men jag tror inte jag har så mycket tid. Det skulle vara lättare att uppfinna ett allergi mot botemedel. Det skulle jag gjort om jag inte var allergisk.

Förresten har mitt veckosnitt sjunkit från 10 till 9 nu när jag slutat uppdatera flera gånger om dagen. Jag har ingen kommentar på det. Nu ska jag göra en lista på allt jag är allergisk mot. Sven står högst upp.
Jag är jätteallergisk mot Sven.

Kommentarer
Postat av: jenkan22

trodde du skulle hata idag tur att du inte är som jag kanske jag hatar

2008-10-26 @ 17:23:00
Postat av: STEPPIX

Jävla Sven.

2008-10-26 @ 21:50:27
URL: http://steppix.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0