årets årgångsglögg från Blossa

Idag klev jag upp tidigt. Jag har varit vaken i knappa tre timmar och ändå hunnit med mycket. Det här har jag gjort:

Tvättat en tvättmaskin
Satt upp gardiner
Ätit frukost
Matat Sven

Min lillebror har gjort följande:

Legat ner
Sovit

Jag har varit mer effektiv. Jag vann. Förresten så är hemligheten om man vill gå upp i vikt att äta mycket. Vi har slutat köpa mat i vår familj, tanken är att vi ska leva på det vi producerar. Kött och ägg. 
 
Nu ska jag äta ett helt får. Ullen också.

Kommentarer
Postat av: ANNIZZLE PARTPRIZZLE

Sitter på bibblan och skriver en recension men vill DÖ för jag har aldrig skrivit såhär dåligt. Ska ta mitt liv ses inte efter lovet.



obs smsa om du ska på stan så kan jag låna dina skor om jag fortfarande får obs obs

2008-10-27 @ 10:55:04
Postat av: Anonym

tvätta en tvättmaskin är ju ej sjukt logiskt

2008-10-27 @ 12:37:57
Postat av: nellie

den var smutsig

2008-10-27 @ 13:37:54
Postat av: trubbel

nellie vars är du jag tycker att det är lite tomt i mitt hjärta just nu

2008-10-27 @ 22:15:21
Postat av: ANNIZZLE PARTYPRIZZLE

Två platinumblonda fjortistjejer ~16 sitter och diskuterar sin dag. Tjej 1 verkar lite nedstämd.

Tjej 2: Men hur mår du egentligen gumman?

Tjej 1 (gravallvarligt): Alltså, jag vet inte… Jag kanske måste ta en bloggpaus.

2008-10-28 @ 14:31:54
Postat av: Anonym

men helvete annika det var ju skitlängesen

2008-10-28 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0