ansikt eller vänbok

Jag bevakar inte mig själv på bloggkoll. Det känns som en viktig sak att klargöra. Jag vet att många andra av er har era egna bloggar bevakade på erat bloggkoll. Hycklare skulle jag vilja kalla er. Men jag gör det inte. Kallar man sina vänner för hycklare har man snart inga vänner kvar. Det har jag varit med om en gång tidigare, när jag gick på en annan skola. Då kallade jag min klasskamrat för hycklare. Vi blev inte vänner. Vi var vänner förut  dock.  Men efter det tror jag att hon kände sig genomskådad. Och skaffade nya vänner. Nu går hon på draggen och har en pojkvän, det kunde jag se på hennes facebook. Hon blev min vän där. En gång hycklare, alltid hycklare. Jag har förresten ganska många vänner på facebook som inte är mina vänner egentligen. Men jag vet vilka de är. Bekanta skulle de kallas. Men det gör de inte. Vänner är dom. Allihopa.

När jag kollar rekommenderade bloggar på bloggkoll så rekommenderas jag min egen blogg. Det är roligt.

Kommentarer
Postat av: Thilde

HaHA



alltså nellie facebook

2008-10-27 @ 11:00:13
URL: http://ehehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0