wööööö

Ibland är det för jobbigt att läsa. Då kan man låna ljudböcker, för på biblioteket är att lyssna på en bok likvärdigt med att läsa en bok. Det står på en plansch. Den heter "det finns många sätt att läsa på" eller liknande, också visar den folk som typ sitter och tyder blindskrift och under står det ba jag läser en bok.

Mark levengood är uppläsare till pappan och havet. Den brukar jag läsa när jag orkar. Jag är på femte skivan nu, och inatt så drömde jag om den. Jag drömde om slutet, och det var mycket verkligt. Det slutade med att mumintrollet och lilla my dog för att mårran stod gömd bakom en palm och stirrade ihjäl dem. Jag har läst pappan och havet i bokform också, och jag är ganska säker på att det inte slutar så men nu måste jag läsa slutet för att vara på den säkra sidan. Har egentligen inte tid med det här. Mark läser så segt. Ska baka typ 120 chokladbollar för att min klass ska bjuda några forskare på fika på måndag. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0