knulllllaaaaaaaaa

Hahahaha halva min novellrecension har blivit kapad på något vis nu måste jag göra om den. Jag vet att jag skrev klart den. Recensionen blev längre än novellen själv. Och så glömde jag spara två tredjedelar. Eller så hackade någon min dator och tog bort den.

Nu har jag fyra skriftliga inlämningsuppgifter ogjorda. Det är så fruktansvärt häftigt att ligga efter i skolan. För att uppnå maximal häftighet borde jag egentligen skolka nu, men det ska jag inte. Jag ska sjukanmäla mig. Sen ska jag grina och snora. Sen ska jag gå ner på stan och snora på Hanna. Skulle visst träffa henne idag, måste vara fräsch då. Hon får inte se att jag har gråtit, då kommer hon skratta. Hatar att bli skrattad åt när jag grinar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0