nej här nej

Nu är jag förkyld i kroppen. Hela kroppen. Men mest i näsan och halsen. Nu svider det.

Igår var det ingen tyska. Man skulle jobba hemma istället. Då for jag hem. När jag kom till skolan idag så hittade jag mina tyskaböcker vid FÖNSTRET och inte i mitt skåp öh... oj var det någon som brydde sig eller. Man ska inte vara med på idrotten när man är sjuk. Inte på dansen heller. Dessutom har jag hört att det inte är så bra att blogga. Fattar fortfarande inte att vi har ett bloggtema på svenskan. Nu har jag snart två inlägg som jag inte har skrivit. Det ena skulle varit inlämnat igår. Hahaha. Jag skrev det ju. Sedan när jag skulle publicera det så försvann det pga att jag hade varit inaktiv i 20 minuter. Då blir man automatisk utloggad. Det var inget roligt skämt. Det var inte ens ett skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0