mutation

Nu är jag på mitt tredje inlägg idag!! Det som drev mig var att få det gjort. Så nu gör jag det, utan att ha någon konkret att skriva. Jag  gör det bara för att få det gjort. Man kan fråga sig om det är rätt eller fel, men jag vet att det finns många människor som gör så. Säkert alla. Typ hur många går inte till skolan bara för att få det gjort?

Jag har ströläst några inlägg ur varje månad och sett hur punkteringen (haha) trappats upp. Otroligt jävla fånigt, om man får uttrycka det så. Ibland ser det bara dumt ut när man svär. Fast i de flesta fallen så hörs det dumt. Ungefär lika dumt som att ha punkter överallt. Jag ska sluta använda punkt. (<---hahaha) När jag skriver diarium på apberget använder jag aldrig punkt eftersom att det känns som att när man ser första punkten slutar man läsa. Tänk om folk slutar läsa efter att de läst det första inlägget jag skrivit? Då skriver jag två eller flera inlägg till för inget. Det skulle inte göra något om jag slutade blogga för att folk skulle läsa. Önskar att jag kunde knäcka spamfilterblankspärren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0