hästen

Mitt enda mål i livet är att vinna mer matcher än jag förlorat i betapet. Det syns i statistiken, och det känns så himla skämmigt att ha förlorat mer. Förlorade typ 20 matcher i lördags för att jag inte kunde sluta. Jag ville inte sluta förens jag vunnit en match, men jag gjorde det aldrig. Jag vann aldrig. Det enda jag gjorde var att grina mig igenom den sista matchen för det gick så fruktansvärt fånigt dåligt.  Men den sista var dock en slumpad, jag vet inte varför jag gjorde så mot mig själv. Trodde kanske att jag kunde lägga något superord men det blev inget.  Tycker inte om slumpade spelbräden.

skillnaden mellan förlorade och vunna matcher: 20
antal spelade matcher idag: 6
matcher som jag vann: 3
matcher som jag förlorade: 3
fruktintag: NOLL?????
mjölkintag: 0
antal dåliga bloggar jag läst idag: 54364657657342432
antal bra bloggar jag läst idag: har inte loggat in på bloggkoll än (0)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att jag ska skämmas och suger och var den enda du förlorade mot tack

2008-11-17 @ 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0