vem i helvete har slutat bloggkolla mig

Idag kom det en räv och tog två hönor. Dom dog men han åt dom inte. Så jävla dum i huvudet. När han dödat den första hade han väl ändå kunnat börja äta på den istället för att ta en till? Då hade ju någon tjänat på det iallafall. Nu tjänade ingen på det. Särskilt inte hönorna. Dom dog ju.

Nu har vi bara en höna kvar. Och en tupp. Min mamma fick mig att tro att räven hade tagit Sven också, för att han hade varit borta hela dagen. Det fick mig att vilja göra något som innefattar fåniga ljud och tårvätska utanför ögat. Men jag tog inte ut sorgen i förskott, och sedan kom han hem. Då gjorde jag en liten välkomstdans, men ingen såg den. Inte ens Sven. Så då kan man lika gärna säga att det aldrig hände. Jag dansade inte. Jag dansar aldrig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sett dig dansa

2008-11-13 @ 20:31:08
URL: http://peppshow.blogspot.com
Postat av: Steppix

Älskar din blogg Nellie!

2008-11-14 @ 17:17:59
Postat av: juljlulj

har du jordboll kvar

2008-11-14 @ 21:31:20
URL: http://normajuliov.blogspot.com
Postat av: nellie

ja jordboll och en höna lever men dom är fortfarande chockade och vågar inte gå från fönsterkarmen dessutom är jordboll knäckt för att det var ju hans uppgift att skydda hönor men det gjorde han inte han lät dom DÖ så nu är han deprimerad vet ej om man får ge en tupp antidepp men vad ska jag göra

2008-11-14 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0