hårfest

Idag gick jag till frisören. Klippte av mig allt hår utom lite. Så nu har jag nästan inget hår, men det lilla jag har är iallafall fräscht. Det sa frisören. Hon sa att mitt hår skulle kännas mycket fräschare nu, sedan frågade hon om jag ville ha lite vax i håret. Ok sa jag dels för att jag inte kan säga nej till att snylta på frisörprodukter när jag betalar för det och dels för jag tänkte att hennes vax var av den fräscha sorten. Det var det inte, så nu sitter jag här med äckligt hår och en rolig frisyr. Kul, hahaha.

Fast jag har inte så kort hår. Har typ så att jag ser ut som en liten svamp. När jag duschar nästa gång kommer jag nog se ut som en svamp som har blivit trampad på, för att hår stylar sig inte av sig själv. Hahaha. Jag ser så rolig ut. Typ så rolig att jag kommer behöva börja sminka mig igen om jag vill fortsätta styla håret som en svamp. För just nu sitter jag här osminkad men med hår stylat som en svamp och den kombinationen ser bara smaklös ut. Typ som kissie, fast hon använder ju smink. Så mycket smink att hela hennes ansikte smälter ihop till en enda färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0