fast jesus är väl det närmsta man kommer odödlig

Haha alltså kategorierna man kan välja på bloggkoll är ju något utav det roligaste som har hänt mig. Jag hade tänkt välja tillbaka till djur, men jag hittade något som var tusen gånger bättre. Fast egentligen skulle jag vilja ha en egen kategori. Det hade varit det roligaste. För just nu så hamnar jag aldrig etta, vad jag än väljer.

Man kan tro att bloggkoll är mitt största intresse men det är det inte. Jag vet typ tre bra bloggar. Hanna har tex en bra blogg.

Nu vet jag inte vad jag håller på med. Självmördar min egen blogg. Jag gjorde precis reklam. Alla hatar reklam. Jag hatar också reklam. Jag hatar inte Hanna men jag hatar fan reklam. Ve och fasa. Ve är ett praktiskt ord man kan lägga i betapet om man har kört fast. Det har inte jag gjort, jag kör aldrig fast längre. Har inte förlorat på hur länge som helst nu. Det finns ett ord för den känslan; odödlig.


Inte ens Jesus var odödlig. Här dog han ju.

Kommentarer
Postat av: Steppix

Fan vad Jesus är Emo, kolla hans jävla sår på kroppen. Fan vad onödigt.

2008-11-21 @ 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0