Utkast: ett ps

Jag är förresten snuvig också. En snuvande atopiker.  Jag duschade idag, fast jag är allergisk mot vatten också. Blir lika torr som ett russin. Men russin brukar iallafall vara saftiga inuti. Det kan ni tänka på. Jag har inte ett torrt hjärta. Eller en torr magsäck. Det är nog vissa som tror det. Ni tror fel. Ni vet inte, ni vet ingenting. Ni vet inte hur det är.

Om jag duschar så blir jag torr och äcklig och om jag inte duschar så blir jag också äcklig. Det finns torrschampoo, men jag önskar att det fanns torrduschar. Förresten betyder inte atopisk äcklig. Chanserna för det är så himla små. För jag är atopisk, men jag är inte äcklig. Det kan ni också tänka på. Om ni skulle se mig. Då ska man tänka att jag är fräsch. Inte äcklig.

Kommentarer
Postat av: Marina

Jaa men nellie du är inte äcklig i mina ögon, bara atopisk

2008-11-06 @ 10:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0