usch

Jag la nyss upp en annons på MARKNADSPLATSEN-GRUPPEN på apberget där jag sålde fula kläder. Det känns så extremt töntigt. Det är faktiskt sjukt töntigt att sälja sina gamla äckliga kläder över apberget men jag hade inget val. Måste köpa bussresor till Jenny, så att hon kan åka buss. Nu vill jag klargöra att jag inte är Jennys mamma, jag har bara åkt på hennes busskort för att jag inte hade något eget.

Kan inte blogga för att jag har blivit så töntig + att jag skriver under press. Min mamma kom och ville ha datorn. Jag sa att hon fick ta den vid nio. NEJ, då ska jag se ett program sa hon. Varför är min mamma en sån fåntratt? Det här blev helt värdelöst. Kan inte koncentrera mig när hon blänger så det känns som att det blir hål i min hjärna. Lasermamma.

Kommentarer
Postat av: trubbel

lasermamma

2008-11-06 @ 23:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0