svenpäls

Hatar fan att steka ägg i nyvaket tillstånd. Började med att sätta på fel platta, sedan satte jag på rätt platta men då knäckte jag halva ägget utanför stekpannan så det rann ner till den som jag råkat sätta på tidigare och också stektes det halva ägget direkt på plattan. Det stektes även en bit vid stekpannan så stekpannan stektes fast i ägget som var faststekt i plattan.

Sedan försökte jag torka upp resten av ägget som inte hade blivit stekt. Det gick inge bra, flytande ägg vill inte fastna i papperet. Då tog jag en handduk. Egentligen hade jag velat ta Sven, för att ägg är bra för pälsen har min mamma sagt, men han var ute. Dessutom hade jag inte haft tid till att göra något om han också hade råkats steka fast i plattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0