resan till supersize

Igår såg jag ett TV-program om en snubbe som vägde typ 450 kilo. Dom extra kilona hade han dragit på sig genom att ha en onormal ämnesomsättning samt genom att bara äta snabbmat. Han hade en familj också, fast ingen plats att bo tillsammans med dem. Hela familjen åt vanligen snabbmat sju dagar i veckan, och dom filmade när dom gödde en fyra månaders bebis med hamburgare.

Detta inspirerade mig att köpa en pommes frites på McDonalds idag. När jag hade betalat sexton sura kronor för typ 50 strips så önskade expediten mig en trevlig resa. Jag undrar vad han menade med det. Jag tyckte att det var roligt då, men jag vet inte om det egentligen var han som hade roligt åt mig. Typ att han drog världens roligaste internskämt som alla hans kollegor fattade och hade roligt åt ändå tills de slutade för dagen. Trevlig resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0