pinsamt om jag räåknade fel

Idag har folk läst min blogg fast jag inte har bloggat. Eller nu bloggar jag ju. Men jag har haft besökare när det här inlägget inte ens var publicerat. Det var bra jobbat. Fortsätt så. Ni hade dock inte behövt göra det om ni använde er av bloggkoll, skaffa bloggkoll. Jag har också bloggkoll. Vågar dock inte logga in för att jag kommer ha hundra inlägg olästa, det blir så när man inte varit inloggad på typ 24 timmar. Fast jag överdrev nu, har aldrig haft hundra inlägg olästa. Max 37 typ. Är så fruktansvärt trött. Men det är bra, då kan man sova. Har gjort hundra punkter i det här inlägget, eller kanske 12. Det vet man aldrig, jag kan inte räkna. Måste dricka vatten. Gott med vatten. Gott med natt, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0