olika listor

lista på hur mycket skolarbete jag har gjort sedan jag kom hem:
0

det häftiga med förkylningar:
5. att man måsta snyta sig
4. när man är så täppt att man inte kan andas med näsan
3. och därför bara kan äta helt handikappat sakta för att man inte kan andas när man tuggar om man inte tuggar med öppen mun
2. när man är så förkyld att man slutar känna smak
1. när man snyter sig så hårt att man börjar blöda näsblod. det är alltid lika coolt med näsblod

antal gånger jenny ringde under min redovisning om kristdemokraterna: 1

hur många procent jag fortfarande älskar jenny efter det: 100

tyskalektioner : 1

Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar ju om du slutat älska mig men jag tänkte att din supertur från förra veckan kanske höll i sig eller att du var så smart att du stänger av mobilen när du har lektion.............................

2008-11-18 @ 23:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0