kan någon flytta bildsalarna för jag tycker det är någon annans tur att gå i alla trappor minst fem gånger varje dag nu

Varför horar sig bloggkoll och visar H&M-reklam? Ok att de promotade Filippa smeds vid sidan av, men det här var ju mitt bland blogginläggen? Vad är det för stil egentligen? Jo det ska jag säga er. Det är dålig stil.

Kan inte tänka för det är någon som har en trumlektion där nere tror jag. Fruktansvärt dåligt (för mitt öra. om trummaren trummar bra eller dåligt förstår jag inte). Fruktansvärt dålig stil. Jag har hundra anmärkningar på hur de har organiserat alla avdelningar på den här skolan. Tex. varför har man teaterkläder och rekvisita i källaren istället för alla musikrum? Och varför måste jag ha skåp högst upp? Varför kan inte tex musikeleverna ha det?

Annika läste det här inlägget innan jag publicerade det. Hon läste det live. Utan att kommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0