jobbar ikapp

Min mamma påpekade att jag hade ett problem med punkter idag. Hon sa att jag antingen inte satte några punkter alls eller att jag satte punkt därdet egentligen inte behövdes. För många punkter alltså. Sedan kallade hon det dysspunksli. Det finns inget som heter dysspunksli. Det är ett hittepåord.

Dessutom så har jag inget problem, jag tycker bara att det blir roligare. Den enda roliga saken i hela min blogg.  Resten handlar faktiskt om hur man blir rik, men det är krypterat. Någon kan säkert knäcka det. Om jag knäckte det så skulle jag äga hela stöcke nu. Det är vad jag skulle göra för mina pengar om jag hade några. Köpa upp hela stöcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0