jag vet inte varför jag fortsätter blogga

Man får säga att man hatar bloggar. Det är helt ok, plus att man automatiskt blir cool eftersom att man är så obrydd. Men jag hatar inte min egen blogg. Man kan ju inte hata något som man gjort själv. Ingen hatar sitt barn tex. Inte ens min mamma gör det. Någon här kanske tror det men det är inte sant. Hon har bara hittat en ny hobby.

Min mamma är ledig på onsdagar så jag tänkte ringa och fråga om hon ville hämta mig från skolan. Men hon svarade inte. Ingenstans. Min mormor svarade och hämtade hem mig. Nu är det ingen hemma. Bara jag och kattsven. Det finns ingen tid till att vara sjuk egentligen. Jag har två val. Att lägga min tid på skolarbete, eller lägga min tid på att jobba upp min rating i betapet så att jag kan få lite bekräftelse av min mamma. Jag älskar min mamma.
Sluta inte läsa min blogg.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0