hell silvia

De ska välja ut de bästa av alla blogginlägg om barnporren och sedan skicka till Silvia. Jag har aldrig känt en sån här press att skriva något riktigt bra förut. Måste skriva någonting som de tar med, och något som Silvias brevläsare känner att det här måste jag lämna över till Silvia och något så genialiskt att Silvia inte kan låta bli att svara. Så vi blir brevvänner. Det kommer bli så fett. Mer fett än grädde.

Ni kanske inte tycker att det där skämtet var vidare roligt, men jag är säker på att Silvia hade skrattat åt det iallafall. Även om hon hade tyckt det var tråkigt. Det är sånt man gör när man är vänner. Skrattar åt varandras skämt.  Och provar Carl-gustafs krona i smyg, retas med tjänstefolk, köper små pudlar och är med i faddergalan på TV...


Ja, så nöjd lär du ju inte se ut när det är jag som står Silvia närmast.

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha vad sjukt

2008-11-09 @ 00:57:30
URL: http://ssuit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0