hallå där tidsresenärer

Gud vad folk läser min blogg utan att jag ens uppdaterar. Dessutom verkar det som att två personer gick tillbaka i tiden idag  för att läsa min blogg igår. Idag, när jag kollade imorse hade jag x antal unika läsare den 27/11 alltså igår, och nyss när jag kollade hade jag x+2. Vad var poängen med det? Det går ju bra att läsa gårdagens inlägg idag också. Tänk på det innan ni reser tillbaka i tiden för att läsa min blogg. Det är inte som att effekten av bloggen avtar för att man inte läser den varje dag, mitt blogg är inget p-piller.

Detta säger jag även för att vara snäll. Och för ett slags förebyggande syfte. Egentligen vill jag ju att alla som glömmer läsa min blogg varje dag går tillbaka i tiden och läser den så att jag får många unika besökare varje dag. Men det känns inte så himla hälsosamt att resa tillbaka i tiden hela tiden, och dör en av mina bloggläsare så tappar jag ju en unik besökare för alltid. Det är ju fan inte värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0