håll håll koll koll ÅT BÅDA HÅLL

Det blev inte 120 chokladbollar. Det blev typ 77, om jag inte räknade några två gånger. Känns ju bra att ha gjort bort det, men nu måste jag komma ihåg det tills imorgon också. Jag kommer behöva ta med mig chokladbollarna på vårdcentralen. Distriktssköterskan kommer säkert tvinga mig att bjuda henne. Har hört att de är sådana, de som jobbar inom vården. Min mamma jobbar ju tex inom vården. Vet ju exakt hur hon är.

Snart har jag jämnat ut min förloradet/vunna-matcherstatistik på betapet. Det känns skitbra. Asvärd dag.

Kommentarer
Postat av: tusensanningar

Hihi, spela bara mot de med jättedålig ranking. Jag kör mot dem som har typ 1000 mindre än mig... och jag har nästan bara vunna matcher ;)

2008-11-30 @ 23:12:19
URL: http://tusensanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0