finding bella

Blondinbella bloggar ju inte ens på lördagar. Alltså ska 31 inlägg vara utslaget på 6 dagar, inte 7. Jag förstår ju att hon valde lördag som sin bloggfria dag. Det är ju inte som att någon läser bloggar på lördagar ändå. Lördag är den tottala botten av veckan i allas statistik.

Alltså var det egentligen bara ett smart drag för att bevara sitt självförtroende att lägga bloggpausen på lördag. När blondinbella kollar i statistiken och ser att hon tappat 30000 läsare under lördagen kan hon säga att det var för att hon inte bloggade - och det kommer vara till hälften sant.

Om man är helt bloggskadad så finns det en bra sak med den här dagen. Trots att man blir bländad bara man går ut av att allting är täckt i vitt så kan man alltid trösta sig med en sak: det är söndag. Det hade kunnat vara hundra gånger värre. Det hade kunnat vara lördag.

Jag är ju dock inte helt bloggskadad. Så jag vet inte vad jag ska trösta mig med. Kanske googla bilder på fula fiskar och äta pepparkakor till frukost. Ibland önskar jag att jag hade lyssnat på astrid när hon bad mig äta fisk. Det finns så många fiskar jag skulle vilja äta.
Typ alla dom här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0