eN pAuS fÖr aTt lÄrA mIg AndAs

Den här bloggen har ju gått överstyr, jag skriver nästan lika många inlägg i veckan som kenza. Blondinbella skriver 31 inlägg i veckan. Men hennes liv går ju ut på sin blogg. Skulle gissa att hon aldrig ödslar tid på någonting som man inte skulle kunna blogga om sedan.  Egentligen kan man ju blogga om allt, men allt är ju inte intressant.

Lista över intressanta saker:
1. Jag vann en match i betapet och gick +40 i betapet.
2 ... ---> vilket betyder att jag snart har lika hög rating som min mamma.


Jag såg ett program om fiskar och en fiskfilmare idag. Fiskar är ju typ tusen gånger intressantare än bloggar. Har tex aldrig läst en blogg som är ens hälften så rolig som den här fiskens utseende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men tänk på att det är det bästa med mitt liv att du bloggar :S

2008-11-15 @ 22:36:46
Postat av: Anonym

http://www.SuperGratis.se/?r=51655



snabbt och enkelt :D:DD

2008-11-15 @ 23:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0