bara det inte kommer i näsan då gör det ont :P

Det luktar köttfärs i hela mitt rum. Mycket konstigt, att jag känner någon lukt alltså. Det kanske är en förkylningshallucination, jag vet inte. Vet inte ens om man kan få förkylningshallucinationer, men man kan börja hallucinera om man inte sover. Min kompis Hanna sover aldrig. Ibland blir hon lite tokig av det. Tex igår natt coachade hon mig i att kräkas när jag mådde illa.

Nellie säger:
haha jag mår så himla illa
men jag är aprädd för att kräkas
är helt darrig
Hanna säger:
stoppa fingrarna så långt ner i halsen du kan och sen när du hulkar och reflexmässigt drar ut dem så tryck in dem igen längre ner :D:DD:D lita på mig hade mvg i teknik
Nellie säger:
men gud vad hemskt
kommer grina
Hanna säger:
men det är ju jätteskönt att kräkas
bara det inte kommer i näsan då gör det ont

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD SKA ASTRID SÄGA?

2008-11-20 @ 22:11:53
URL: http://ehehe.blogg.se/
Postat av: Allahu Akbar

ä.s

2008-11-21 @ 00:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0