ansträngt blogginlägg

Idag har jag inte kunnat logga in på blogg.se. Då kan man inte blogga. Men det gjorde inget, för ingen läser ändå. Alla är visst i kyrkan, eller i sin säng. Och jag har inte sänkt mitt snitt. Än. Jag vet inte vad som händer om man sänker sitt snitt.  Eller om man inte går till kyrkan. Eller om man glömde konfirmera sig. Som jag gjorde. Nu kommer säkert något pretto kommentera att man hamnar i helvetet. Men det gör man inte, för helvetet är avskaffat. Det finns alltså ingen mening med att vara med i Svenska kyrkan längre, vad jag vet. Numera kanske man får ett personligt straff av Gud själv. Jag vet inte.

Jag vet iallafall vad som händer om man glömmer bort att blogga.
Då läser ingen. Men det gör inget. Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0