10 mark

Om jag uppdaterar minst tre gånger om dagen och ibland kanske festar till det med några extra inlägg borde jag snart ligga på i genomsnitt 21 inlägg i veckan. Ju mer man skriver desto mer läsare får man. Ströläsare alltså. Sådana som läser en gång och aldrig mer kommer tillbaka, för att de sett ens uppdatering på framsidan eller liknare. Det är värdelöst med ströläsare. De borde inte räknas med i statistiken. Jag vill veta vilka som systematiskt läser min blogg. Förut brydde jag mig inte, men idag blev det aktuellt. Jag vet inte varför, och jag vet inte hur jag ska ta reda på det.

Om jag skapar 13 kloner av mig själv skulle jag kunna få 13 nya läsare. Men jag vet inte var jag skulle förvara dem när de inte läste min blogg. Och jag skulle inte ha råd med 13 datorer. Eller ens plats. Jag tror att jag måste köpa lite mark att ha mina saker på. Det är så man får respekt i Stöcke. Genom att ha mark alltså. Inte många saker. Saker är värdelösa.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Serri Nellie, din blogg är typ det bästa jag vet efter tetris, julmust och robban985.

2008-11-12 @ 23:25:49
URL: http://surrealistisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0