mirre

Ja, iallafall så hade jag inget roligt midsommarfirande. Men det brukar jag inte ha ändå, så det var lugnt. Jag följde med min familj till Sörböle. Egentligen hade jag tänkt stanna hemma och bara vara, men det blev inte så. Jag var onödig och följde med. När vi hade firat midsommar i fyra timmar med tre andra familjer kunde jag bara sitta och göra den outhärdliga minen. Då frågade mamma om hon skulle skjutsa hem mig.

Sen gick jag och sov. Klockan 04:40 ringde Steven, han hade fått mitt nummer av Malin. Jag var trött men jag visste inte vad klockan var så jag vågade inte säga något, men det gjorde inget. Det var ett viktigt samtal. Han hade väldigt mycket att säga. Sedan kunde jag inte somna om. Så jag låg där och gjorde inget i några timmar. Hade jag haft internet då så hade jag ju bloggat någonting om det, men jag kom inte ihåg hur det kändes nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0