under de sex dagarna jag inte skrev någonting här

Åkte karusell med Lina i lördags på vännäsdagarna. Hon betalade biljetten.
Jag är karusellrädd.

Först åkte vi den flygande mattan. Jag var jätterädd innan, och ville sitta på andra raden. Lina sa att det inte var något roligt alls där. Men så råkade vi sätta oss bredvid två fyllon som inte fattade när jag behövde koncentrera mig på att  jag skulle åka karusell, så vi bytte till andra raden till sist ändå. Vi fick vänta jättelänge på att den skulle starta. Jag tyckte inte att det var så läskigt. Sedan åkte vi en till karusell, som snurrade. Det var roligt. Lina tyckte det var jätteroligt.

Och idag när Jenny ringde så berättade hon att på Liseberg så var det en karusell som farit helt åt helvete idag. Den hade gått sönder alltså. Och sedan när hon skickade en bild på det så var det en likadan karusell som jag och Lina hade åkt. Tur att vi åkte karusell i vännäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0