trädstock

Exakt efter att jag hade länkat min blogg så for jag på trästocksfestivalen. Nu har jag kommit hem. Egentligen hade jag och Thilde en asbra plan om att fara hem jättetidigt på morgonen men imorse när jag vaknade halv elva kändes det inte så himla roligt. Det kändes mest tungt. Men bussen Thilde åkte hade slutat fungera mitt i skogen och lagt till en och en halv timme utöver den tid det tar att fara från skellefteå. Hade jag suttit på den bussen hade jag dött. Thilde lever dock, hon har skickat sms till mig.

Klockan 18:25 åkte jag buss med David från skellefteå. Han sa att han tyckte att min blogg var dålig, bara sådär. Jag hade inte ens frågat om hans åsikt. Han bara sa att han hade hittat min blogg nu och att han tyckte att den var dålig. Sedan när jag loggade in på apberget hade han kommenterat DÅLIG på min länk. Det gör mig ändå lite arg. Jag ska fan banna David från att läsa och prata om min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0