tjena

alltså jag skämtade bara jag måste skriva ett riktigt också även om det kanske blir lite osammanhängande. min pappa ~musikmats drog ett jättedåligt skämt idag. han skulle hämta mig i stan efter han hade handlat och sedan så när jag frågade om han kunde ta med cykeln hem så sa han nej det går absolut inte. då började jag gå bort för att ställa den någon annanstans. när jag hade kommit skitlångt så han bara amen fattade du inte att jag skojade. NEJ DET GJORDE JAG INTE...UPPENBARLIGEN

vi är ju bra på skämt i våran familj. det kan vara ett skämt att det är fem kilometer från stöcke till strömbäck men om det inte är så har jag ju faktiskt cyklat en mil idag. egentligen hade jag tänkt att försöka få bort trästockfläcken som har blivit på min tröja någon gång. men jag orkar inte riktigt för tröjan luktar fortfarande tvättmedel, så jenny kanske har försökt en massa själv. eller så är de bara för att det inte är mitt eget tvättmedel som jag känner det. spelar ingen roll, jag och fläcken kan chilla i flera år använder bara tröjan för att det är ok att den blir smutsig. synd att vit är en knepig färg.

jättetrött nu. skulle skriva något jätteroligt men jag glömde. lagom kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0