svikare

2008-07-16 länkade jag min blogg på apberget. När jag kollade i statistiken idag så hade jag 26 läsare på det datumet. Efter det hade jag haft inte ens hälften så mycket. Inte ens en tredjedel. Jag vet inte vad jag ska säga om det. Jävla as.

En rolig sak hände idag.

Affirmation girl säger (20:33):

nellie

tror du jag är gammal

alltså typ

egentligen äldre än vad jag är

för kolla

jag går och lägger mig tidigt och går upp 4

jag träffar aldrig folk

förutom min katt

och vad var det mer...

nej nu minns jag inte..

...

just det..

Affirmation girl säger (20:34):

dement..

senil..

det där var roligt..


Affirmation girl säger (20:36):

hade det inte varit ganska värde av rang om du hade varit vän med världens första 70-åring som såg ut som 15


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha rolu

2008-07-22 @ 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0