sven sven den här låten går aldrig hem

Jag har fått en anonym kommentar idag. Äntligen någonting ärligt.

Skulle skriva ett blogginlägg tidigare idag, men jag var tvungen att sova istället. Stavar nog inte så bra när jag är trött så det var kanske lika bra. Jag försökte ställa mig in hos Sven idag, under tiden jag pratade med Jenny i telefon. Han låg i soffan och sov och jag ville gosa. Det känns som att han hatar mig sedan jag har varit borta några dagar, som att han inte fattar att det är jag. Det är kanske för att jag är för sliten. Trodde inte han var intelligent nog att se någon skillnad, men tydligen. Jag försökte iallafall mysa och han spann inte ens. Han tyckte väl att jag var äcklig. Min egen katt tycker att jag är äcklig. Det är inte roligt.

Eller så var han bara avundsjuk och tyckte det var nonchalant av mig att ta mig tiden medans jag pratade i telefon. Jag vet inte, jag förstår inte. Kommer aldrig förstå mig på Sven. Hoppas han lär sig svenska snart.

Kommentarer
Postat av: trubbel

han kanske har klamydia

2008-07-23 @ 01:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0