satan

Saker som skulle kunna få vara med på min hatlista (om jag hade någon) är de människor som klickar runt från blogg till blogg för att kommentera opersonliga saker för att få sidvisningar. Dvs "ha en bra dag", "oj vad tråkigt hoppas det löser sig kram" osv. Men min första kommentar känns ändå som att den slår allt jag fått tidigare. Den går att läsa på det tidigare inlägget.

"Matilda" ber om hjälp för att hon vet inte vad hon ska ge sina vänner i konfirmationspresent. Hur fan skulle jag kunna veta det? Jag känner inte Matildas vänner. Jag har inte ens konfirmerat mig själv, jag har aldrig ens skrivit ordet konfirmation i hela min blogg (detta inlägget borträknat). Matilda tog min kommentaroskuld med en idiotkommentar. Finns inget jag kan skriva för att uttrycka min ilska, inga ord som räcker till.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag förstår din frustration..

Man får äntligen en ny kommentar, och den är bara reklam för en annan blogg.. Fy fan..



Ha en bra dag!



(Haha, skojar)

2008-07-15 @ 22:10:51
URL: http://fuckthemainstream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0