sanna om du läser det här så hoppas jag att du dör

Okej. På inlägget jag skrev för 23 timmar sedan så fick jag nästan direkt en kommentar där SANNA ber mig ~checka hennes blogg. Det här är bara så jävla typiskt. Det var inte ens ett långt inlägg, det var ett KORT inlägg som handlade om att jag tänkte sluta blogga. Tänk om det hade varit ett inlägg om att min mamma hade dött. Eller om att jag hade AIDS. Jag är så säker på att hon hade gett blanka i vilket, jag är så säker på att det är många som gör. Det gör mig så arg. När jag tittar på sidvisningar jag fått i statistiken tror jag ju att det är någon som faktiskt läst min blogg. Dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är på min favvisar så var glad :D

2008-07-10 @ 15:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0