plankareliten

Nu har jag blivit riktigt sjuk. Det är inte roligt, jag undrar vem som smittat mig och vad som var tanken bakom det. Det är ju inte direkt så att jag förtjänar det här. Iallafall så blev det ingenting gjort på min att-göra -lista, jag tänker inte ens säga varför. Det är ju ganska självklart att man inte behöver göra någonting när man är sjuk. Om man vill göra någonting däremot så är ju det ok.

Det bästa som hände på peace & love var alla roliga människor jag och Jenny träffade. Bland den roligaste människan var en som fick smeknamnet plankarn. Ett ganska lamt namn kanske, men annars hade ingen förstått vem som menades. Det var en tjej som tillsammans med en kompis for ner från Sundsvall till Borlänge för att planka in på peace & love. Det var något de gjort i flera år nu. Men den här gången blev de tagna av polisen, och fick böta 1000 kronor. Direkt de blivit släppta så for de tillbaka och plankade in på campingen igen. Sedan söp de konstant. Jag och Jenny träffade plankarn varje dag, och hon presenterade sig och berättade samma saker varje gång. Det var roligt. Jag kan inte ens förklara hur mycket hon ägde, så jag tänker inte försöka.

Efter peace & love fick jag höra att plankarn for vidare till Arvika. Jenny är på arvika nu, och hon träffade plankarn igår. Jag är ledsen över att jag inte var där med, och jag hoppas Jenny ringer nästa gång hon stöter på plankarn. Jag skulle väldigt gärna prata med henne, igen. Om hon minns mig. Men om hon inte minns mig så tror jag inte att det gör någonting, jag borde ju vara ganska van.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tror du har smittat mig också nu. Håller på att dö.

2008-07-04 @ 16:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0