mobilskåp

Ok. Jag verkar faktiskt ha en läsare så jag tänkte fortsätta skriva. Kattsven trodde att han hade blivit en riktig katt idag, så har försökte gå på och slå ner våran katt Elvis. Sven är fortfarande en kattunge efter två veckor så det gick otroligt dåligt. Det gick faktiskt dåligast, men eftersom att det ordet inte finns så kan jag inte skriva så.

Jag pratade med Jenny i mobiltelefon idag. I en timma och fyrtio minuter ungefär. Efter en halvtimme var min mobil jättevarm, då kände jag att det var dags att stoppa den i kylen. Det hjälpte inte. Då stoppade jag den i frysen, det gick bättre. Jenny tyckte att det kändes ensamt. Men jag tyckte iallafall att det var ganska skönt att prata i en kall mobiltelefon efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0