förresten

Kan man på riktigt inte blockera dessa jävla idioter som surfar från blogg till blogg för att kommentera bara för att få besök, ni vet vilka. Sådana som tror att de kan bli nästa blondinbella. Tror folk verkligen att blondinbella innan hon blev känd surfade runt och skrev meningslösa kommentarer för att få sidvisningar? Egentligen hade det vara ganska häftigt. Att ha en sådan kommentar alltså, från typ 06 där Blondinbella skriver tex Ha en bra dag! Det hade varit så jävla nice. Jag hade kunnat köpa en sådan blogg, om jag visste att det var äkta alltså. Jag skulle bara ha det inlägget som hon kommenterat kvar. Fast jag skulle ändra det såklart.

Iallafall så kollad jag min gamla blogg idag. Jag har länkat till min nya i den nu, och jag upptäckte att jag hade fått två kommentarer på det inlägget. Båda två var spam. Det var inte roligt någonstans. Inte ens ironin var rolig. Den existerade ju knappt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0