vildhönsen

Förutom fett med sömn så hade jag även typ världens fetaste dröm. Jag drömde att det var sommar och att alla våra åkrar skördades av en miljon vildhöns från skogen. Det låg även små kycklingar i tuvorna överallt där man gick så man var tvungen att akta sig så att man inte trampade ihjäl dem. Alla kanske inte vet detta, men vi har en kanin på riktigt. Förut hade jag SEX kaniner men alla dog utom en så nu har jag bara en liten olycklig kaninstackare kvar, men i drömmen så hade mamma köpt två små getter som hon hade i kaninburen tillsammans med den lilla kaninen. Hon hade även lagt dit en död kanin eftersom att hon inte visste vad hon skulle göra av den. Jag tyckte att det var äckligt men sedan började kaninen leva igen så det problemet löste sig själv. Min mamma hade köpt en digital systemkamera, och jag sa till henne att nu har du töntat ner dig rejält. Men hon brydde sig inte. Hon sa att hon blivit less på betapet och hade börjat med bilddagboken, men hon hade så lite bevakare. Nu kommer jag få fler sa hon, och sedan berättade hon för mig att hemligheten bakom att ha en massa bevakare var att ta alla bilder med en flashig systemkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0