viktig

När jag slutade länka min blogg överallt så fick jag fler besökare. Var ligger logiken i det? Ingenstans ligger den. Fast förut hade det kanske varit ganska logiskt ändå, när jag fortfarande var ganska bra på att blogga. Men det tappade jag någonstans, ibland blir det så. Typ som idag när jag spelade betapet och märkte att jag hade blivit dålig. Man hinner aldrig märka att man gradvis blir sämre förens man är sämst. Det är för att det går lika snabbt som skillnaden i besökarstatistiken mellan en fredag och en lördag. Som att stå på toppen av fredagsberget och titta ner mot en lördag som aldrig tar slut.  Eller alltså det tar ju slut. Vid nollan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0