nyrre

Det är ju ingen idé att försöka vända dygnet när det är en (två?) dagar kvar till nyårsafton. Även om jag skulle vilja gå och lägga mig en vettig tid på den sista dagen på året så skulle det inte funka. Alla skulle skrika. Särskilt vid tolvslaget skulle alla skrika. GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!! skulle dom skrika och jag skulle vakna och det skulle vara den sämsta inledningen på det nya året någonsin. Eller jag vet en sämre, det vore att kräkas exakt på tolvslaget. Men jag blir ju aldrig magsjuk. Tur. Skulle faktiskt kunna lista minst tio händelser till som skulle kunna vara sämre. Men vadå, det skulle fortfarande inte vara så kul att vakna klockan tolv av att alla skrek GOTT NYTT ÅR och själv man ba näe.

Kommentarer
Postat av: viola

ja men det som är värre är dom som hälsar gott nytt år typ klockan åtta på kvällen

2008-12-29 @ 15:19:26
URL: http://froggyjohnny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0