an auf hinter neben blablablala

Idag var jag på studievägledningsbesök. Jag fick veta att det man kunde ha 250 poäng inte godkänt och att den ändå var OK, att man får meritpoäng för om man fortsätter läsa språk (det är ändå inte värt det), att dom slutat med att inte räkna med idrottsbetyget om det är för dåligt (suger ju) och att min studievägledare Inger sandås har en hund som heter Nellie. En vit samojed. Min första impuls var att kontra med att säga att min mamma hette Inger, men jag lät bli. Det hade varit en meningslös kommentar. Hon hade ju redan ju redan gjort en jämförelse mellan mig och en hund. Hur slår man det?


:P

Kommentarer
Postat av: Inger Sandås

Hundar är söta, lika söt som dig!

Sötare vore du om du inte skrev ut hela namnet. Lätt att spåra till din blogg!

2010-06-10 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0