skrapa inte

Idag när jag lagade soppa hände det ett missöde. Jag lagade soppan i en bunke, och sedan hällde jag över den i en kastrull för att hålla den varm tills hela min familj kommit hem så att alla skulle kunna beskåda resultatet av min matlagning. Missödet var att det låg kvar lite i soppa i botten, och jag tänkte att det där kan jag väl inte slänga så jag tog upp en sked att som skrapa upp det med men när jag åt det så smakade det bara vitlök. All vitlök hade samlats i botten. Nu kommer soppan smaka as och jag kommer lukta vitlök i typ en vecka. Och det enda jag kunde göra av alltihopa var att skriva ett värdelöst blogginlägg om det. Kul. Nej, faktiskt inte. Faktiskt inte så roligt. Inte så man skrattar precis.

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHHAHAHAH

(skrattar åt fisken)

2008-12-26 @ 20:38:28
URL: http://ssuit.wordpress.com
Postat av: hallå där

Vi med firefox vill också ha en guldfisk.

2008-12-26 @ 20:53:45
Postat av: nellie

ja men det går inte för firefox hatar fiskar

2008-12-27 @ 00:47:15
Postat av: trubel

men vadå jag har fisken jag har firefox

2008-12-27 @ 14:01:58
Postat av: nellie

har du muspekarfisken fast du har firefox?!?!?!?

2008-12-28 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0