smittsamt med förvirrad dygnsrytm

alltså så här är det att klockan 02:46 kan jag lova er allihopen att jag var trött. då borde jag ha gått och lagt mig men det gjorde jag inte. varför? inatt eller förra natten eftersom att det är natt nu så sov och vaknade jag tre gånger. klockan 06:00 klockan 12:00 och klockan 15:00. klockan 12:03 vaknade grim också, det märkte jag för att vi sov i samma säng. det är obligatoriskt att sova i samma säng om man är  tsm. tillsammans. i vilket fall frågade jag grim om vi kunde: gå upp och äta frukost? han svarade ja, om: fem minuter.

exempel på saker som kan hända under fem minuter:
världens undergång
reklamavbrott
man slutar vara hungrig

saker som hände under fem minuter: jag somnade om och grim väckte mig inte. sedan vaknade jag klockan tre. helvete, tänkte jag då. fast jag sa: klockan är tre kan vi äta frukost nu.

det gick bra. nu går det inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0